dilluns, 20 de gener de 2014

SORTEGEM 3 ENTRADES!!!

En motiu dels concerts de presentació del nou disc que s'aproximen (València i Barcelona) volem sortejar 3 entrades per a que assistisques gratuïtament. 

Com aconseguir-les? 
Ja saps que nosaltres ens encanta trobar la manera més adequada de compartir sentiments. Doncs això et volem preguntar, quina cançó dels tres discos t'agrada més i per què, què t'aporta emotivament. La manera en què ens digues el perquè és important, per tant utilitza "la paraula adequada". Ens importa veure que som conscients de la qualitat de la nostra llengua i la pràctica que el poble té d'ella.

Resum:
- Cançó que més t'agrada i perquè (dit de la manera més bella que pugues).

Contesta'ns o bé a les xarxes (facebook) o bé posant un comentari a la notícia en aquest blog! Tens fins el dijous 23 de gener a les 11.59 am

Tres de les vostres respostes seran premiades!

Mil gràcies per romandre a prop i ajudar-nos a aprendre conjuntament mentre fem camí!

Salut i música

8 comentaris:

Mònica Font ha dit...

Segurament la que més m'agrada i m'emociona és "Història d'un amor alternatiu" perquè jo també he estimat entre reivindicacions (quan això era cosa de només un grapat de somniadors) i és com tornar a reviure moltes manifestacions i moltes nits de lluita, actes i concerts. I també m'arriba perquè hi ha accents del País Valencià, de les Illes i del Principat, perquè la lluita és una i el que afecta un part del país, afecta les altres.

Estela Ferràndiz ha dit...

La cançó “No és un adéu” per aquesta fantàstica frase “ la nostàlgia puc venjar-la si has encertat la decisió”; perquè amb ella he aconseguit comprendre i suportar l’absència de les persones que estime. Aquelles que, tot i ser de pas, m’han recollit en els moments de més feblesa i han sabut donar-me l’abraçada perfecta... però que, remarque, són de pas.

Per això, han i em de seguir les nostres vides. Vam tenir si, el nostre moment, projectes conjunts però, que ara queden tan lluny... I és aquesta decisió la que tant costa d’entendre i acceptar; hi ha una barreja d’egoisme del no, amb un immens afecte que no et deixa pensar clarament; no pots entendre la necessitat de marxar, de deixar-te però saps, en el fons, que tots dos heu de seguir camins diferents que us porten a aconseguir els somnis que donen sentit a les vostres vides.

Tot i això, és tan difícil desprendre’s d’eixes mirades, dels somriures, de cada paraula, de cada emoció... Perquè no puc renunciar als moments junts... I quan m’envaeix la sensació d’angoixa, solitud, profunda tristesa i, no puc contenir unes llàgrimes amargues que lluiten per sortir, fent ben visible, eixa necessitat de tenir-te ben prop... Hi trobe el cònsol en aquesta cançó.
Amb cada so em recorre un escalfred ... els seu ulls, el seus somriure, el seu alé... res més em fa sentir-lo tan prop.

Ana Moreno ha dit...

La cançó que més m'agrada és "Inmortal". La raò és que de vegades, quan tens una mal dia, setmana.., i et gites a dormir i penses en rendir-te escoltes la cançó i et fa pensar en que no tot es roin.,que hi ha que seguir endavant. No m'importa no guanyar les entrades, simplement vull donar-te les gràcies a tu, Andreu, per les teues cançons, m'han ajudat a seguir lluitant pels meus somnis, gràcies per "Malgrat la pluja", ets un orgull per a tots els valencians, fa falta més gent com tu, com tots els que ens brindeu de futur amb les vostres cançons. Seguirem!

Raquel ha dit...

Una cançó preferida d'entre les teues? Cada vegada que escolte els cds descobrisc coses noves que em fan emocionar-me i em fan unes ganes loques d'arribar a casa després de la feina i relaxar-me intentant tocar amb la guitarra alguna cançó teua. Però si he de dir una, escollisc "Dies que vindran". Les ganes de saber les notes d'aquesta cançó em van dur a una situació senzilla, però molt feliç: compartir la teua música amb bons amics. També aquesta cançó m'ajuda a recordar que s'ha de viure el "ara", ja n'hi ha prou d'històries somiades que mai seran reals. Gràcies per la teua música, per les teues lletres i per la teua veu :)

Andreu Valor ha dit...

Possiblement siga el sentit que has transmès quan has dit "s'ha de viure el ARA". La constància en intentar aconseguir això en la meua vida és més intensa quan algú t'ho recorda. Has guanyat una entrada. Escriu-nos a contractacio@andreuvalor.com al llarg de hui amb el teu nom i dis-nos per on vols l'entrada (València o Barcelona). Moltes gràcies per participar. Salut

Andreu Valor ha dit...

Has guanyat una entrada Estela pel concert de demà a València. Escriu-nos a: contractacio@andreuvalor.com amb el teu nom complet i t'afegirem en llista. Podràs arreplegar l'entrada a taquilla. Moltes gràcies

Raquel ha dit...

Moltes gràcies per recordar-nos-ho. I moltes gràcies per l'entrada! Fins la nit!

ARMACHÍ ha dit...

He vist la teua entrevista al diari digital "La Veu". Després he estat buscant videos i la teua veu m'ha paregut un regal, juntament amb les lletres de les teues cançons. He comprat el disc i tractaré de voret en algun concert.
Sort, Andreu; i seguix així.....